Thursday, February 18, 2010



Am crescut cu Universitatea Cluj...am rabdat tot felu de mizerii..si am ramas in picioare..nu mi-e frica de nimeni si nimic....sunt U-ist si ma mandresc cu asta....am alaturi de mine prieteni adevarati si oameni care simpatizeaza cu U doar pentru ca ma cunosc si vad cata pasiune pun in asta!

Sa vina un presedinte de club care sa incerce sa destabilizeze...sa vina un patron care sa isi faca galerie in cea mai curata galerie din tara??? mi-e scarba. Sunt in stare dupa cum ziceau unii sa dau bani si sa creem o echipa, sa cerem ceea ce are Universitatea are mai bun: SUPORTERII...si numele si mergem mai departe singuri....chiar daca vom juca o eternitate in divizia c...sau d.....vreau sa ii spun copilului meu ca Universitatea este mai mult decat un club condusi de niste magari....este o stare de spirit...suntem noi...cu totii...

SISI UNICUL CAPITAN


PENTRUDOARUCLUJCONTEAZA

No comments: