Sunday, February 14, 2010

am vazut azi fete fericite....poate ca zambeau fals....poate ca nici nu zambeau...am vazut uneori o fericire tampa...

am vazut ochi frumosi...si picioare dezgolite...am vazut umeri frumosi...am vazut buze rosii...

am trecut prin perdele de parfum imbietor....am simtit frumusetea care trecea prin planul inc are existam si eu....

am vazut cum un zambet tamp creea fericire in jurul lui...

am vazut oameni fericiti...am vazut clipe de nostalgie....am vazut amintiri frumoase

chiar daca ziua asta nu e facuta decat din carton...am vazut ca oamenii sunt la fel..si ca de multe ori dragostea nu insemana comercial...si poate cate putin din doua suflete.

am simtit ca te vroiam aproape....am simtit ca as fi vrut sa zambesc si io tamp..uneori...mi-e dor de tine....si uneori chiar imi lipsesti....viata stiu ca merge inainte...clipele se pierd insa...si frumusetea vietii dispare......oare cand o sa o mai vedem...cand o sa o mai prindem.....timpul pleaca dintre noi cu clipele, zambetele, si cu frumusetea lui.....pe care noi..le pierdem....

No comments: