Tuesday, August 28, 2012

Dor de "U", dor de durere...

Am aflat cu stupoare mizeria zilei. Am crezut in adancul meu ca mint singur cuvintele pe care le parcurg cititnd textul. Ma doare tot ce e de durut. Inima mea nu vrea sa accepte…va dati seama ce face sufletul meu? Va spun eu: se zbate aproape de moarte si naste scenarii cu crime odioase! Sper ca tot ce va muri va fi durerea! Sper ca tot ce va trai va fi iubirea! Ma uit zi de zi in jurul meu si vad ca fratii mei se duc departe, pleca si parca printre lacrimi de despartire se creaza un haos care naste mizerii, naste dezbinare. Mi-e greu sa vad cum se distruge spiritul, insa trebuie sa fim realisti: ne apropiem de sfarsit! Nu stiu ce vreti voi sa faceti, insa eu nu o sa mor, in sufletul meu o sa traisca vesnic ideea, inima mea va bate intotdeauna pentru simbol si va rabda mizerii asa cum ani de ani am rabdat si am fost calcat in picioare de asa zisii prieteni, bunii clujeni. E doar o etapa prin care trec sau trecem privind de fiecare data inainte. Nu e prima data, insa e cel mia greu acum. Nu vreau sa va mint sau sa ne mintim cu totii. E clar in spatele masinatiunilor de mutare a echipei, de tergiversarea vanzarii acestui club si de lupta pe doua fronturi se afla nimeni altul decat parsivitatea cheala prin definitie si porcimea prin prezenta. In Cluj-Napoca sunt multe foci, imi pare rau, dar foci e si asa frumos spus. Mizerii sau nu…acesti aplaudaci au muscat momeala, au devenit niste spectatori imuni la spirit, la inima si la sentiment. Ei sunt si devin din ce in ce mai multi viitorul acestui oras. E un adevar care doare, insa nu mai avem ce face. Eu? Eu voi ramane aici luptand pentru fiecare petec de pamant! Asa m-au invatat strabunii si asta stiu sa fac, sa imi apar nevoiele si neamul, chair daca neamul meu este familia mare a Universittii, iar nevoile mele sunt cele de existenta. Cu riscul de a pica in penibil, va implor veniti sa facem o echipa si sa o inscriem in liga a 4-a a 5-a sau unde a fi sa fie, haideti sa renastem curati departe de mizerie. Stiu ca practic ne dam acordul ca sa disparem de pe prima scena a fotbalului….dar e ….de suflet!

No comments: