Friday, December 25, 2009

Inca o zi a mai trecut…dimineatza a fost rece…rece si sumbra…totul in jur e gri…poate ca era mai bine daca era negru..stii bine ca gri-ul ma deprima…insa oare ce nu ma deprima pe mine…

A plouat si azi…cu lacrimi pe fata m-am trezit…nici nu stiu cum de plansesem…cred ca poate in vis…..ce aveam mai scump pe lume….s-a dus….chiar daca nu vreau sa accept in sufletul meu toate rautatile pe care mi le-ai facut…..nu pot sa nu vad cat de mult ma doare despartirea asta si cat de mult trebuie sa sufar pentru ea….

Stii…uneori ma gandesc la ce a trecut si cat de greu mi-a fost…ma gandesc si la tine si la cat de greu ti-a fost si tie..ma uit acum la brad si imi amintesc cand impreuna facem bradul…si cu cata dragostea te sarutam…imi aduc si acum aminte ca te asteptam sa zambesti ca sa simt ca traiesc. Am inceput sa uit amintirile cu tine…am inceput sa uit chiar si cum arati….si imi vine sa plang de fiecare data cand simt asta…..am crezut ca vei fi a mea pentru totdeauna…..si stii ce e trist? Eu am fost al tau….pentru tot restul vietii…….

As vrea sa fii fericita….si sa fii implinita……o sa imi fie dor de tine cu fiecare clipa care trece si se duce in trecut fara sa ii pese de sufletul si de amintirile mele. Am sa starui sa ma gandesc la noi pentru tot restul vietii chiar daca nu te mai vreau……amintirile as vrea sa ma tina ..macar pentru viata asta……

No comments: