Wednesday, November 25, 2009

...



AS VREA SA PLANG…de fapt as vrea sa urlu si sa eliberez tot ce e acolo..as vrea sa pot sa ma fac inteles cum ma faceam odata…acum parca orice as spune e un labirint…tot ce vreau sa spun e analizat ca si cum as fi gresit…ca si cum as fi un om rau. M-am saturat….cred ca mi-a ajuns….cred ca viata asta pe care am cladit-o gandindu-ma la fiecare clipa inainte de a fi…la fiecare posibilitate de a-i face pe altii fericiti trebuie sa inceteze…nimeni nu mai apreciaza asta….cred ca am ramas pe o insula pustie…am ramas acolo singur cu durerile mele..cu framantarile mele…si lacrimile mele….singur….incercand sa le rezolv. As vrea sa pot fugi…as vrea sa evadez….as vrea sa pot zbura si sa adorm undeva departe de toate…sa trec prin tot ceea ce urmeaza…sa plec. Cred ca ar trebui sa plec…de maine ma apuc sa imi construiesc o barca…..cine stie..poate ma ajuta careva…sau poate nu….cred ca nu am nevoie de nimeni…sunt doar eu aici cu mine insumi….acum am sa adorm……..sper sa ma trezesc cat mai tarziu…..poate niciodata….

No comments: